Senang Hamil: Alhamdulillah Berjaya Hamil (Senggugut Kuat)

Thursday, December 12, 2013

Alhamdulillah Berjaya Hamil (Senggugut Kuat)



27 september 2013

---------------
Puan Aida : salam saya cuma nk bgi thu..... saya dh guna lumiglo 1 botol stengah, saya guna sebab lepas kawin ja saya alami senggugut yng teruk sagt2, sampai kejang kaki2 ni, sya kwin dh 10 bln tapi x duk brsama suami, tungu cuti skolah bru blk jmp suami. sampai skarang masih x dak rezki baby lg..tp alhamdulilah senggugut bln ni dh x dak, rasa mcm x pcaya plak... x sabar nk tunggu cuti skolh hujung tahun ni bleh tngal gan suami dan mudah2 han berjaya lah saya hamil. tolng doakan saya yer


12 Disember 2013

---------------
Puan Aida : Alhamdulilah....akhirnya sah dh 6 minggu...guna lumiglo 2 botol stgah...botol k 3 bru guna ckit ja...trimaksih sbb pknalkn lumiglow....

.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman lebih 3 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Kitar Haid Xtetap
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami
- Masalah Sukar Hamil

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda

Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!

.