Senang Hamil: Berjaya Hamil

Friday, September 12, 2014

Berjaya Hamil



Saya dah lewat 5 hari tapi takutnye nak cek, insyaallah esok2 saya gi beli & test sendiri la.. Insyaallah ada la rezkinye, amin.. 

Anak 1st pun saya pakai 1 botol & dalam masa yg sama saya buat kali ke 4 IUI alhamdulillah berjaya.. 

Ni saya pakai lumiglow semata.. Kalau btl ada rezki, alhamdulillah syukur.. Doakan saya ye

Salam, saya dah test tapi bile scan belum nampak lagi.. Result urine test positive. Doakan saya ye..
Terima kasih

ha'ah baru lewat seminggu.. Doakan selamat sampai bersalin yek, amin

.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman lebih 3 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Kitar Haid Xtetap
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami
- Masalah Sukar Hamil

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda

Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!

.