Senang Hamil: Tiada Lagi Senggugut Kuat Dan Darah Hitam

Monday, August 17, 2015

Tiada Lagi Senggugut Kuat Dan Darah Hitam

Sumber : www.healthtap.com




Maaf ganggu. Pn, this is my second haid after using trial mabelle
First time that day saya senggugut kuat. But this month everything smooth.
Tqvm. After salary I prefer to get one

Ye pn. Saya tk tahu saya haid hari ini
Ye btl
Darah yg keluar hari ini bkn kehitaman.its like normal blood
Harap selepas ini semuanya ok

Ye pn. Btl after balik sek just relax dulu. Lps tu pergi mandi nk keluar. Then ada dkt panty liner
Tak sangka senggugut saya berkurangan. Harap lps ni tk ada istilah senggugut dlm hidup i
Ye btl. Saya selalu kena suntik n rehat utk hilangkan sakitnya
Ye. Kadang2 tu kaki2 pun krem....
Huh..... takut sangat2

.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman lebih 3 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Masalah Sukar Hamil
- Masalah Haid
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda

Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!

.