Senang Hamil: June 2017

Senang Hamil

Senang Hamil

Sunday, June 18, 2017

Untuk Suami Isteri : Top 5 Rahsia Untuk Senang Hamil



Anda sedang mencuba untuk hamil? Jom lihat top 5 rahsia untuk cepat dan senang hamil! Sebenarnya ia bukanlah rahsia lagi, tetapi mungkin ada yang masih belum tahu atau ambil berat mengenainya.




Ketahui bila anda subur
Anda boleh mencatat suhu badan asas KLIK SINI UNTUK TAHU CARANYA. Sebenarnya ia adalah suatu aktiviti yang sangat menarik untuk mengetahui apa yang sedang berlaku dalam badan anda. Dengan cara ini, anda boleh merancang masa terbaik untuk bersama. Atau anda boleh juga menggunakan kit peramal ovulasi (Ovulation Prediction Kit – OPK)

Dapatkan nasihat doktor
Doktor boleh membantu anda dan memberi tips untuk berjaya hamil. Doktor juga menyarankan untuk mengambil asid folik sebagai persediaan hamil. Asid folik boleh diamal dari sebelum hamil lagi

Merancang bila anda mahu hamil
Berhenti merokok atau minum alkohol sebelum anda berusaha untuk hamil. Hubungan suami isteri sehari atau dua hari SEBELUM ovulasi adalah masa terbaik untuk berjaya hamil

Elak tekanan
Cuba untuk elakkan tekanan. Jangan risau mengenai posisi terbaik semasa berhubungan atau terlalu memikirkan jam terbaik untuk bersama. Cuba untuk bertenang kerana tekanan boleh menyebabkan proses untuk berjaya hamil menjadi lebih sukar

Elakkan pelincir

Ada pelincir di farmasi yang tidak mesra sperma dan boleh membunuh sperma. Cuba dapatkan pelincir yang mesra sperma atau lebih baik lagi jika badan anda sendiri yang mengeluarkan pelincir (iaitu lendir subur semulajadi dari badan anda). Tingkatkan lendir subur anda dengan CARA INI




.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman lebih 6 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Masalah Sukar Hamil
- Masalah Haid
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda


Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!

.


Saturday, June 17, 2017

Untuk Semua Wanita : Tips Untuk Mengelakkan Keguguran



Kebanyakan keguguran adalah disebabkan oleh keabnormalan genetik pada janin. Malangnya, tiada apa yang boleh dilakukan untuk mengelakkan keguguran disebabkan oleh keabnormalan genetik.

Walau bagaimanapun, tidak semua keguguran adalah disebabkan oleh keabnormalan genetik. Jika anda pernah mengalami keguguran, bertanyalah doktor yang merawat anda sebab anda mengalami keguguran. Berikut adalah beberapa tips yang boleh membantu mengelakkan keguguran:

  • Pastikan anda mengambil sekurang-kurangnya 400 mg asid folik setiap hari, bermula sekurang-kurangnya satu hingga dua bulan sebelum hamil, jika boleh.
  • Bersenam secara teratur.
  • Makan secara sihat dan seimbang.
  • Menguruskan tekanan
  • Menjaga berat badan anda dalam had yang normal.
  • Jangan merokok dan jauhkan diri dari asap rokok.
  • Jangan minum alkohol atau minum lebih daripada 1-2 cawan sehari minuman berkafein seperti kopi.
  • Elakkan dadah haram.


 


Langkah-langkah ini juga boleh membantu untuk mencegah keguguran:
  • Mengelakkan radiasi dan racun seperti arsenik, plumbum, formaldehid, benzena, dan etilena oksida.
  • Berhati-hati dan menjaga abdomen anda semasa hamil. Elakkan sukan yang berisiko tinggi untuk mendapat kecederaan seperti sukan lasak dan sentiasa memakai tali pinggang keledar
  • Mengelakkan bahaya persekitaran seperti sinar-X dan penyakit berjangkit.


Jika anda tahu keguguran sebelum ini adalah disebabkan oleh tindak balas autoimun atau ketidakseimbangan hormon, dapatkan rawatan awal bagi atasi keadaan ini





.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman hampir 6 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Masalah Sukar Hamil
- Masalah Haid
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda


Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!

.



Wednesday, June 14, 2017

Berjaya Hamil - Masalah Haid dan Senggugut - 1 DaraAyu



Assalamualaikum sis
Pil klapa dara,boleh di makan ke bila mengandung?
Alhamdulillah
Aah kak
Bolrh ke makan kelapa dara tu bila pregnant
Sblm ni ada masalah senggugut dgn period tak teratur




.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman hampir 6 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Masalah Sukar Hamil
- Masalah Haid
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda


Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!

.



Tuesday, June 13, 2017

Berjaya Hamil - Masalah Haid Sikit - 1 DaraAyu dan 1 Garam Buluh








Whatsapp pada 19 Mac 2017
Sis sya ada msalh priod rasanya
Bau2 ni dtg priod 3 ari jerr tu pun dtg yg wrna hitam2
Drah tak kua pun
So utk dptkan anak ke 3 ni mmg lmbt so hrap jamu ni dpt buatkan sya lekat utk anak no 3
Lma dh tgggu ni sis
Lpas dpt anak ke 2 hormon tak stbil smpi kna buat operation thyroid
Sya jgk dngr klu ada thyroid dulu susah nk prgnent


Whatsapp pada 27 Apr 2017
Assalamualaikum
Ya Allah Puan
Alhamdulillah guna 1 btol je rzeki Allah nak bgi kat sya
Syg dh pregnant
Smua prgnent test sma ke puan
Coz sya pnah cek bnyk kali dulu tapi mengecewakan
Perlu ke sya cek skli lgi utk cnfirm kan yg sya btul2 pregnant
Macam tak pcya je ni
Dh lma sngt tggu Alhamdulillah rzki sya kali ni
Puan air garam ni boleh sya continue mnum ke???
@ sya perlu stop
Btol yg sya amik ni pun ada ckit lgi puan
Itu yg sya tak jelas
Coz priod sya ni
3mggu bertukar
Yg sya tau 3mggu bau ni sptutnya awal bulan
Tapi buln lepas sya lewat priod smggu
14/3 baru mai priod tu pun 3hri je
Buln ni tak mai lngsung
Sya tak tau nk kira dri awal buln @ amik pertghan buln
Puan rasa cmne??
Aa btul tu tapi thyroid dh lma buang la



.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman hampir 6 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Masalah Sukar Hamil
- Masalah Haid
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda


Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!







Friday, June 9, 2017

Kembara Fatimah


1 BOTOL KEMBARA FATIMAH 60 BIJI. UNTUK GUNA 2 BULAN

1 BOTOL RM52 TERMASUK POS
2 BOTOL RM92 TERMASUK POS
3 BOTOL RM132 TERMASUK POS


Kapsul Kembara Fatimah adalah Kacip Fatimah Asli 100% hutan TANPA BAHAN KIMIA. 

Siapa yang sesuai

1) Sukar hamil
2) Kurang lendir subur
3) Pantang bersalin / gugur
4) Alami rahim jatuh
5) Sakit ari-ari / sakit ketika bersama
6) Masalah haid
7) Senggugut kuat

💋 CARA MAKAN KEMBARA FATIMAH

Ambil 2 biji selepas sarapan
Mula amal semasa mula haid dan teruskan selama 2 minggu

KESAN SAMPINGAN - tiada kecuali mereka yg ada apa apa alahan 

PANTANG LARANG - ELAKKAN AMBIL PRODUK SEPANJANG AMAL KEMBARA FATIMAH CONTOHNYA PRODUK KECANTIKAN, VITAMIN, MADU, HABATUSSAUDA DAN LAIN LAIN

ELAKKAN KRIM HORMON SEPANJANG AMAL KEMBARA FATIMAH

Ubat doktor dan asid folik boleh sekalikan. Cuma jarakkan masa 4 jam

Elak ambil bersama kopi, teh, air bergas atau alkohol 

Jika ada amal suplemen sekarang, rehatkan dulu 3 minggu sebelum mula amal Kembara Fatimah

👠 Disarankan air kosong 2 liter setiap hari untuk kesan lebih cepat





.




DaraAyu dan Selenium




RM90 TERMASUK POS KE SELURUH MALAYSIA


Kapsul Daraayu adalah dari 100% daripada buah kelapa TANPA BAHAN KIMIA DAN TANPA HABA yang membantu mengimbangkan hormon.

Siapa yang sesuai :
1) Sukar hamil
2) Masalah haid
3) Ada senggugut
4) Mudah keguguran
5) Rahim tidak kuat
6) Ada endo, cyst, PCOS dan fibroid

💋 CARA MAKAN DARAAYU:
Minggu pertama : 
Ambil 2 biji sebelum sarapan setiap hari

Minggu seterusnya : 
Ambil 2 biji sebelum sarapan setiap hari
Ambil 2 biji sebelum tidur setiap hari

👠 KESAN SAMPINGAN - tiada kecuali mereka yg ada apa apa alahan / penyakit Grave / terlalu kurus (BMI bawah 18)

PANTANG LARANG - ELAKKAN AMBIL PRODUK SEPANJANG AMAL DARAAYU CONTOHNYA PRODUK KECANTIKAN, VITAMIN, HERBA, UBAT KAMPUNG, JAMU, MADU, HABATUSSAUDA DLL

ELAKKAN KRIM HORMON SEPANJANG AMAL DARAAYU

Ubat doktor (cthnya metformin, ubat hormon) dan asid folik (yang kecil warna oren) BOLEH ambil cuma jarakkan masa 4 jam

Jika ada amal suplemen sekarang, rehatkan dulu 3 minggu sebelum mula amal Daraayu

-----------------------------------------------------------------------------------------

Pil Selenium ACE daripada selenium,vitamin A, C dan E

Fungsi :
Meningkatkan kesihatan dan motiliti sperma
Meningkatkan kesuburan
Meningkatkan kualiti sperma
Melindungi sperma daripada kerosakan DNA
Membantu melindungi sperma dari radikal bebas
Diperlukan untuk pembentukan sperma

Cara ambil selenium : Ambil 1 biji setiap hari dengan air kosong selepas makan Jika suami ada minum susu / teh / kopi, jarakkan masa 2 jam sebelum ambil pil
Disarankan air kosong 2 liter setiap hari untuk kesan lebih cepat


Suami ada kencing manis tidak boleh ambil



.

DaraAyu dan Pantiliner Angel Secret


RM72 TERMASUK POS KE SELURUH MALAYSIA


Kapsul Daraayu adalah dari 100% daripada buah kelapa TANPA BAHAN KIMIA DAN TANPA HABA yang membantu mengimbangkan hormon.

Siapa yang sesuai :
1) Sukar hamil
2) Masalah haid
3) Ada senggugut
4) Mudah keguguran
5) Rahim tidak kuat
6) Ada endo, cyst, PCOS dan fibroid

💋 CARA MAKAN DARAAYU:
Minggu pertama : 
Ambil 2 biji sebelum sarapan setiap hari

Minggu seterusnya : 
Ambil 2 biji sebelum sarapan setiap hari
Ambil 2 biji sebelum tidur setiap hari

👠 KESAN SAMPINGAN - tiada kecuali mereka yg ada apa apa alahan / penyakit Grave / terlalu kurus (BMI bawah 18)

PANTANG LARANG - ELAKKAN AMBIL PRODUK SEPANJANG AMAL DARAAYU CONTOHNYA PRODUK KECANTIKAN, VITAMIN, HERBA, UBAT KAMPUNG, JAMU, MADU, HABATUSSAUDA DLL

ELAKKAN KRIM HORMON SEPANJANG AMAL DARAAYU

Ubat doktor (cthnya metformin, ubat hormon) dan asid folik (yang kecil warna oren) BOLEH ambil cuma jarakkan masa 4 jam

Jika ada amal suplemen sekarang, rehatkan dulu 3 minggu sebelum mula amal Daraayu

-----------------------------------------------------------------------------------------

Fungsi Pantiliner Angel Secret
* Menghapus & menghalang jangkitan kulat
* Mengetatkan faraj
* Menghilangkan bau busuk
* Meningkatkan peredaran darah dan oksigen di ovari, rahim dan tiub fallopio
* Membantu memecahkan perlekatan dan parut di tiub

Cara guna pantiliner :
1 keping siang perlu dipakai tak boleh lebih 4 jam.
1 keping malam pakai sepanjang tidur





.

Set DaraAyu dan Garam Buluh



RM92 TERMASUK POS KE SELURUH MALAYSIA


Kapsul Daraayu adalah dari 100% daripada buah kelapa TANPA BAHAN KIMIA DAN TANPA HABA yang membantu mengimbangkan hormon.

Siapa yang sesuai :
1) Sukar hamil
2) Masalah haid
3) Ada senggugut
4) Mudah keguguran
5) Rahim tidak kuat
6) Ada endo, cyst, PCOS dan fibroid

💋 CARA MAKAN DARAAYU:
Minggu pertama : 
Ambil 2 biji sebelum sarapan setiap hari

Minggu seterusnya : 
Ambil 2 biji sebelum sarapan setiap hari
Ambil 2 biji sebelum tidur setiap hari

👠 KESAN SAMPINGAN - tiada kecuali mereka yg ada apa apa alahan / penyakit Grave / terlalu kurus (BMI bawah 18)

PANTANG LARANG - ELAKKAN AMBIL PRODUK SEPANJANG AMAL DARAAYU CONTOHNYA PRODUK KECANTIKAN, VITAMIN, HERBA, UBAT KAMPUNG, JAMU, MADU, HABATUSSAUDA DLL

ELAKKAN KRIM HORMON SEPANJANG AMAL DARAAYU

Ubat doktor (cthnya metformin, ubat hormon) dan asid folik (yang kecil warna oren) BOLEH ambil cuma jarakkan masa 4 jam

Jika ada amal suplemen sekarang, rehatkan dulu 3 minggu sebelum mula amal Daraayu

-----------------------------------------------------------------------------------------

Garam buluh untuk kembalikan ph badan supaya kesan daraayu lebih cepat thadap mereka yg :

BMI lebih 23
Masalah haid lama xda
Masalah haid keluar sikit
Masalah haid keluar lama
Mudah keguguran
Rahim tidak kuat
Senggugut kuat
Ada endo, cyst, PCOS dan fibroid

Utk garam : tuang 3 sudu (sudu disediakan dalam botol) ke dalam 3 liter air kosong dan minum dalam sehari





.

Kapsul DaraAyu



1 BOTOL DARAAYU 140 BIJI. UTK GUNA 1 BULAN LEBIH

1 BOTOL DARAAYU RM60 TERMASUK POS
2 BOTOL DARAAYU RM110 TERMASUK POS
3 BOTOL DARAAYU RM160 TERMASUK POS (DISARANKAN)


Kapsul Daraayu adalah dari 100% daripada buah kelapa TANPA BAHAN KIMIA DAN TANPA HABA yang membantu mengimbangkan hormon.

Siapa yang sesuai :
1) Sukar hamil
2) Masalah haid
3) Ada senggugut
4) Mudah keguguran
5) Rahim tidak kuat
6) Ada endo, cyst, PCOS dan fibroid

💋 CARA MAKAN DARAAYU :
Minggu pertama : 
Ambil 2 biji sebelum sarapan setiap hari

Minggu seterusnya : 
Ambil 2 biji sebelum sarapan setiap hari
Ambil 2 biji sebelum tidur setiap hari

👠 KESAN SAMPINGAN - tiada kecuali mereka yg ada apa apa alahan / penyakit Grave / terlalu kurus (BMI bawah 18)

PANTANG LARANG - ELAKKAN AMBIL PRODUK SEPANJANG AMAL DARAAYU CONTOHNYA PRODUK KECANTIKAN, VITAMIN, HERBA, UBAT KAMPUNG, JAMU, MADU, HABATUSSAUDA DLL

ELAKKAN KRIM HORMON SEPANJANG AMAL DARAAYU

Ubat doktor (cthnya metformin, ubat hormon) dan asid folik (yang kecil warna oren) BOLEH ambil cuma jarakkan masa 4 jam

Jika ada amal suplemen sekarang, rehatkan dulu 3 minggu sebelum mula amal Daraayu

Minum air kosong 2 ke 3 liter setiap hari

📌 testimoni2 ada di





.

Thursday, June 8, 2017

Sperma Suami Bertambah Dari 6 Juta Ke 17 Juta - 1 Selenium



Salam sis
Sy nk oder lg selenium
1botol

Bru2 ni suami sy guna ada peningkatan,
Bru2 ni kmi p check doct, memg huby da msalah pgurangan air mani, so guna sebotol nampk da perubhan, guna x smpai sbotol, dlm 19bji, check doct dr 6juta btambah ke 17juta air

Jd mcm nk truskan guna sb tgk ada peningkatan la


.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman hampir 6 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Masalah Sukar Hamil
- Masalah Haid
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda


Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!

.

Wednesday, June 7, 2017

Berjaya Hamil - Masalah Senggugut - 1 DaraAyu





Assalamualaikum sis
Klau cam ni dh pregnant kew??
Trai test ptg td..

Betul kew sis
Alhmdulillah ..

Sepatutnya 11 haribuln dh period

Sengugut kuat
Dlm msa sma mmg menginginkn zuriat.. 
Tiap2 bulan mengharapkn period xdatang

Bila amalkn dara ayu.. 
Alhamdulillah ad rezeki... 
Syukur sangat2..
Terima kasih gk kat sis sbab perkenalkn daraayu




.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman hampir 6 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Masalah Sukar Hamil
- Masalah Haid
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda


Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!

.