Senang Hamil: Berjaya Hamil - Pernah Keguguran - 1 DaraAyu

Thursday, January 18, 2018

Berjaya Hamil - Pernah Keguguran - 1 DaraAyu







Aslmkm...Saya Nur Jasmine ... Wssp 01xxxxxxxx ... Ada order dengan sis set Suami Isteri ...

Ya.... Aunty Saya makan Dara ayu saya yang lebih dulu tu... Awal bulan 10....
Sebab habis .... Saya order untuk aunty Saya set Suami Isteri.... Tengok tengok aunty Saya dah mengandung makan ubat yang lebihan Saya dulu...

Masalah kurang darah... Dulu pernah 2 Kali keguguran....

Ya.... Ok sis... Dah Saya pesan supaya makan ubat tu mcam Biasa ...

Sis... Memang mujarab bila cara makan ubat tu.... Dengan cara seperti gula gula
Sedap Dara ayu tu.. Tak perlu telan
Ya

Saya ajar aunty Saya macam tu😁😁😁😁






.....................
Masih Gagal Hamil?

------------------------------------
Whatsapp Masalah Anda Insya Allah Kami Bantu ke 014 291 4693
------------------------------------

Kami berpengalaman lebih 8 tahun dalam menyelesaikan masalah :

- Masalah Sukar Hamil
- Masalah Haid
- Senggugut Kuat
- Rahim Xkuat
- Mudah Keguguran
- Ada Cyst, PCOS, Fibroid Dan Endometriosis
- Masalah Suami

Whatsapp "SV27" ke 014 291 4693 dan biarkan kami membantu anda


Realisasikan Impian Anda Mempunya Zuriat!!!

.